onsdag 7 oktober 2015

En strålande idé!

Jag/Vi har fått en strålande idé, tror jag....


Nja inte riktigt sant, jag och maken har gått och ruvat på den ett tag och nu släpper vi den fri för att se vad ni tycker.

Vi tycker att det går för lång tid mellan våra gårdsloppisar och därför funderar vi på om vi kunde fixa en loppis ONLINE?
Japp ni hörde rätt - En loppis online!

Detta innebär att jag lägger upp bilder (som ni ger mig) på det ni vill sälja och all nödvändig information såsom pris, telefon/mail osv.
Var och en ansvarar för att varan kommer till rätt person, och hur själva transaktionen skall ske.
Rekommenderar varmt att man har ett Swish-konto.
Givetvis är det köparen som står för frakten.
Det bästa vore ju naturligtvis att dom kommer och hämtar det, speciellt om det är möbler det handlar om.

Om det är antika saker bör man skriva det och vad den är värd, och om det finns möjlighet till att pruta.

Nå vad tycker ni om idén?
Dela med er av er åsikt genom att skriva en rad eller två.

Tackar på förhand!
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar